Os Teixois

4 comentarios

  1. gustame o color…pero donde se encontra esto? e que non me ”soa de nada…

    26 diciembre, 2010 en 22:47

    • Pois en Taramundi tamén, o dito, que nunca había ido e teño unhas ganas locas de volver.

      27 diciembre, 2010 en 10:56

  2. ah pois eu fixen fotos de ahí,desde outra prespectiva,teñoas en Pano…a verdade e que me encantou esa zona,pero…no inverno como que non jeje

    27 diciembre, 2010 en 16:16

    • Bueno nosoutros frío non pasamos, facía algo de soliño e eu sudei o que non está nos escritos coa pila de humidade que había, e de andar 12 km supoño que tamén sudaría algo XD

      27 diciembre, 2010 en 18:06

Responder

